.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقرار ناجيان غريق در272 کيلومتر ازسواحل گيلان

 دبير هيات نجات غريق گيلان از آمادگى کامل ناجيان در 272کيلومتر سواحل اين استان در سال جارى خبر داد.

‌‌”مسعود پورگل” در رضوانشهر به ايرنا افزود : اکنون ستاد تامين سلامت دريا در استاندارى مستقر است که مسووليت اين ستاد با اداره کل امور اجتماعى استاندارى و با عضويت هيات نجات غريق ، اداره کل تربيت بدني، فرماندهى نيروى انتظامى و جمعيت هلال احمر مى‌باشد.
‌دبير هيات نجات غريق گيلان از جمله برنامه‌هاى در دست اقدام اين ستاد را ساماندهى ويژه جهت افزايش طرحهاى سالم سازى دريا و شناسايى نقاط خطرآفرين و اعزام ناجيان غريق جهت حفاظت از ميهمانان عنوان کرد. ‌‌”پور گل” با ذکر اين مطلب که‌استان گيلان از مرز آستارا تا چابکسر داراي272 کيلومتر طول خط ساحلى مى‌باشد، گفت: در امتداد اين نوار آبى و ساحلى تعداد17 طرح سالم سازى سازمان يافته دولتى ، تعداد هفت طرح نيز متعلق به نهادها و بخش خصوصى و چهار طرح نيز در حال ساخت وجود دارد. ‌وى گفت: علاوه برطرح‌هاى ياد شده امسال140 نقطه خطر آفرين را با کمک استاندارى و هلال احمر پوشش خواهيم داد.
‌وى آمار غرق‌شدگان در خارج از طرح‌هاى سالمسازى دريا در سال84 را 63نفر عنوان کرد و اظهار داشت: با اجراى طرح کمربند ايمنى در خارج از طرحهاى سالمسازى در ‌80‌ ‌‌نقطه در سال 85 اين تعداد کشته به نفر کاهش پيدا کرد که با اجراى همين برنامه در سالجارى تلاش خواهيم کرد تا تلفات به حداقل ممکن برسد. ‌وى گفت: در مجموع طرح‌هاى سالمسازى و خارج از طرحهاى ياد شده به تعداد40 نفر ناجى مرد و زن در داخل طرحهاى سالمسازى بابهره‌گيرى امکانات موجود از قبيل10 فروند قايق موتورى ، دستگاه موتورسيکلت ، يک دستگاه خودروى سوارى ، 1000 عدد جليقه نجات براى خدمات رسانى مستقر هستند. ‌


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.